Julklapps spelet !

Kom precis hem från stan!
Då jag och min kära vän Cecilia försökte hitta två små klappar, till ett litet Julklapps spel som jag ska medverka i denna kväll =)


Klapp nr 1: 
  Sugrör med ett litet hjärta på
 Kola godis i smak av hallon
Hallo Kitty klubba + tattoo 
;)
Flirt, tuggumi ask med inbygd spegel


Klapp nr 2:
"Sweet Dreams" ögonmask
Söt liten tablettask
Badskum i form av en pumps

Jag blev nöjd med mina paket.. Så får väl ta och  försöka  vinna dem själv haha =D
Allt detta hittade vi på Lagerhaus,  Super duper !
Ni får se hur det gick för mig senare !
PUSS


your words
Postat av: Johanna

Lina ring mig så fort du kan!!

042242596 hem.



xxxlove

2008-12-18 @ 21:01:42
Postat av: Solina

modell för en dag:)

2008-12-21 @ 15:46:02
URL: http://solinaa.blogg.se/
Postat av: ost

gå och dö Solina:P

2009-01-23 @ 09:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0