Silly face



Hade verkligen ingen aning att det var så svårt att göra "fisken" !!!!!!
Men lyckades hyffsat efter ett x antal om prövningar , eller så var det säkert bara en duktig fotograf bakom kameran :D
hahahahaha
Nu kan ni få skratta på min bekostnad ;)
 Hej hopp in i duschen , sen babbla lite med min mammi ..
Just det , jag sa ju att jag skulle lägga in fler bilder .. hmm .. få se hur jag ligger till tidsmässigt där ..
Annars kommer dem imorgon , finns några god bitar ;)
Och jag måste även hinna med att läsa ett kapitel eller två ur min  nya bok som jag börjat läsa igår !
Tänker er The Holiday fast i bok ..


your words
Postat av: rebecca

vilken bok är det? ;)

2009-08-26 @ 16:56:45
URL: http://rebeccafb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0