Tonight gonna be a good night ..

Halo Favorit !

I kort har jag :

Torsdag: School, mötte upp en gammal vän.. Marie .. fikade och gick och kollade lite i affärer med henne samt JO .
Fredag: Hade min första marknadsförings lektion .. klassen var rättså full , men det kommer säkert gå bra :) Till kvällen var jag på middag med Marie , hos hennes pojkväns vän :P mycket trevligt , efter det tog vi taxi upp till IH .. för lite Night-Bowling.. Det gick väl lite sådär för mig , super dååligt ibörjan , sen bara lite dåligt i slutet :) men kul var det .. och ännu bättre blev det efter min strike!! Efter lite förlängning av spelet , så tod det  till sist slut .. några drog hemmåt medan de flesta skulle vidare ner till Cardinal, tempting !!! Men visste vad morgon dagen väntade mig . Så jag gick hem och zZzZzZz..
Lördag:
Då var det dags för mig att gå upp och sätta mig på en buss i ca 10 min  ut till Väla , där jag hade fyra timmars jobb framför mig .. 12.00-16.00.. MAAAT efter det , tillsammans med Elinor , sedan tog vi bussen in till stan , jag skulle vara lite duktig och gå förbi Friskis & Svettis men självklart stängde dem 17.00 ..
vilket klockan hade paserat för länge sen .. Johanna var då för tillfället fast i DK .. (men det är en annan lång crazy story..)Nu är jag hemma  ,  men ska strax ner och möta Jo at here dady´s place , sen får vi se vart kvällen tar oss .. Jobb i morgon ... Blaaaaaaahhh!....




Efter min strike , Överlyckliiiing!!!


your words
Postat av: JOBA

Gud vad härligt foto babe.. LOVE YOU xx

2009-08-29 @ 19:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0