you absolutely totally and fantastically rock my world





Denna dagen har varit en av dem knäppaste och mest unpredictable på länge!!
Och jag fick dela den med my lovely Johanna . B
Korten ovan knäpptes för ett tag sedan , under min Göteborgs vistelse :)
Vi satt och lunchade i city , minns hur mycket mina fötter värkte , men det var allt värt det ..
Åt gott och hade underbart den dan..
Så kan det gåå .. åter till verkligenheten  !
Åt Big Buddah mat med Mika , Jo , Oliver .. alltid lika gott tyvärr..
Det ska vara sista gången jag lunchar där detta året !

Kom precis hem från en liten natt promenad , det var verkligen fint väder ..
då kommer det antagligen bli regn imorgon .
Ett smart tips som jag använder mig av för att vinna tid på morgonen  (Då jag istället passar på att sova längre så jag får stressa sönder mig endå)
är iallfall att man försöker så gott som, bestämma vad man ska ha på sig kvällen innan .. förhoppningsvis undviker man att hela sängen är fylld med slängda kläder och golvet likaså, för att man i sista sekunden kommer på att man vill ha något annat på sig senariot ..
Vilket är mycket vanligt hemma hos mig
Now you know what I´m gonna do ;)

you absolutely totally and fantastically rock my world

your words
Postat av: Johanna

I love you so much, we will and are rocking the world together. xxxxxxxxxxxxx Good Night honey!!



Long live JoLi..

2009-08-25 @ 23:23:19
Postat av: Mamcita Monique

Men Guuuuud sa fin blogg du har gumman!!! JAG AR SA STOLT OVER DIG!!!! You go girl! Love you and miss you! xoxoxo

2009-08-26 @ 17:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0