Bild-inlägg

Hola Todos !

Är på jobbet just nu , och fick precis lite tid över så då tänkte jag passa på att skriva ett litet inlägg härifrån.
Som sagt blogga effektivt är inte direkt min grej.. men det var ett bra tag sen sist..
I min egen mening så är bloggen mer som en bild-blogg än skriv-blogg ! aha
Har inte kunnat lägga in bilder i inläggen av nån orsak.. så därför har jag inte heller publicerat något nytt..
Om jag då inte kan ladda upp hemifrån borde jag då kunna göra det nu .. tycker man ju ..

Tänkte lägga upp en bild på mig och C när vi åkte skridskor en dag med klassen..







Hepp det gick inte här helller !!!!
det är verkligen underligt det här ! ! :(


Mitt första bild-inlägg utan bild ..  Varsågoooda !



your words

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0