Festival



Vaknade av att mobilen ringde förfullt..  Det var Chefen som ville att jag skulle jobba imorgon .
Vilket jag tänker göra , jobbar tillsammans med mina babes , Mich and Jo !
Vi steg då upp och kollade på The city maraton medans micha fixade och donade :)
Efter en lång och varm dusch mötte jag upp Jo, Micha , Nina & Amanda nere i stan igen , regnade dock som fan , och mina paraflax var antingen utlånade eller upptagna .. Men man har ju så vänliga grannar , så fick låna ett utav henne ! :)
Hade inget batteri kvar på min kamera så fick bli en bild från mobilen istället , som ni ser så provar vi cowboy hattar.. Vi kanske skulle ha köpt dem endå ? ;) haha
Ne nu ska jag äta mina remmar som jag köpt ! Yammie ..
Sen blir det sängen !

CIao Bella



your words

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0