not as planed

Går kvällen för mig blev inte riktigt som planerad..
Fick jobba över en halv timme ,
 och utöver det så missade jag bussen där alla tjejerna befann sig mot lite party party..
Nästa skulle inte gå förrens om 25 min and I hate waiting..
Speciellt när det satt lite, minst sagt otrevliga typer som skulle med samma buss..
Sen nånstans i bakhuvudet visste jag vad som skulle vänta mig imorgon (alltså idag)
9 timmars jobb , börjar 10..  Så jag begav mig hemmåt igen :P somnade A.S.A.P.

Har jobbat 20 minuter  nu har hunnit :
* Kokat lite kaffe 
* Två kunder inne på behandling
* En kund inne på konsultation
* Kollat lite på facebook
*  Laddat hem ett avsnitt på Privileged

Som jag nu ska kolla på tänkte jag !!



Hörs snart igen KISS

 

your words

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0