Tjohooo

ÅÅhhh ska stax krypa ner i min nybäddade säng !
Finns inte något som är mycket bättre än det ♥
Så efterlängtat !
Kom hem vid tre tiden inatt .. Var först hos Jo som sagt ..
sen ner till Docken , lite på Konserten och sen drog vi vidare till Padde som hade lite folk och mingel .. :)
Trevligt Trevligt.
Lite bilder kommer upp nån gång imorgon eftermiddag när jag vaknat ;) haha

Jag hoppas att det inte är alltför mycket folk imrogon på Väla för mina babe´s skull..
Själv hade jag varit helt död !!
Vilket jag var idag , "somnade" på min rast .. helst slut .. fattar inte hur jag kan vara så "pigg" nu ..
Antagligen för att jag vet att jag kan sova hur länge som helst imrgoon ! NANANA

Men här kommer lite bilder från La HBG Festival .. Som enligt mig inte är något att besöka egentligen , men med rätt folk så har man trevligt . och jag hade mycket trevligt . ♥






Massage stolarna så skönt !
 

Tuffingar !!  ♥

your words

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0