havin a blast in Barcelona!

Hola Todos!!!

Jag sa ju att jag skulle blogga lite har nereifran, sa detta ar mitt forsta inlagg har..
just nu ar vi pa ett varuhus som ar 7 vaningar , varav en vaning ar hava vala ungefar! finns verkligen allt och mycket mer !
Allt ar battre an vantat har nere. mycket mycket varmare an jag trodde med.
springer runder i shorts stovlar blus , den lilla jackan kan man bara dumpa!
Lite snabbt om vad som hant hittills ..
forsta kvallen var speciell.. klubben vi gick till spelade hyffsad musik och inredningen var najs, men folket .. no words! they were flying high in the sky , kanminst saga ..
Igar skorde vi varldens shopping runda ! kopte tre par grymt snygga skor IM IN LOVE!!!!!!!
Plus mycket annat, sen ut pa tva glassiga klubbar , trivdes dar mycket battre.
idag traffade vi hacke och kalle , efter att vi fick en hel dags rund tur med javier ! ;)
Ikvall ska vi till en klubb som ligger vid vattnet, en helt glasad byggnad ska bli gryyymt!!!
Men nu maste vi ga hem igen , har sa ont i fotterna .
Grattis till mig idag forresten ;) 18 finally!
Adios!!!!!!

your words

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0