Whatever happens, happens



Hola !!
Vaknade upp i den skönaste sängen (efter min ofcourse) at Jo´s place , hade super trevligt igår , för mycket flams & trams .. ;) Ett tag trodde jag att J skulle ta livet av oss.. men det gick bra tillslut , och vi ska aldrig göra om det inom en snar framtid !! Anyways J is of to work & jag fick skjuts in till stan med hennes Granny :)
jag har redan hunni kolla 2 episodes of the city & 1 av the hills, vilket jag tycker har blivit sämre nu när LC hoppat av och Kirsten C tagit över.. that´s life..
Nu tänkte jag sola , tycker inte om att sola solarium och försöker undvika det så gott det går , men ikväll ska man  på middag med la familia och även min mosters Boyfriend & mammi har kommit på besök.. första gången ikväll för mig att träffa henne .. Så man vill ju ge ett gott första intryck :)
Så mina planer för idag är Sola 10 min , sen ner till gymet en snabbis .. hem och göra sig lite fresh , förhoppningsvis hinner jag med något avsnitt till :D sen göra mig lite fin för kvällen.
Keep in touch♥


your words

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0