Back in Sweden !!

Back in Sweden !!

kan inte beskriva med ord hur kul och sjuk resa vi har haft !!
Jag brukar vara på Kos när det är högsäsong , och trodde därför att denna resan skulle bli mer relaxing , sol och bad .. Jag hade såååå fel!!!   iallafall med the relaxing part..
Fick drygt 14 timmar sömn på 5 dagar , SICK!
har över mycket med bilder på allt och alla.. de flesta kommer upp på min fb, så ni får spana där ;)
Det var kul att så många kände igen mig sen last summer .. Speciellt en inkastare på West "du var här förra sommaren va ? , Kommer från Helsingborg ? " haha klockrent!
Många från förra året var där nere men även en massa nya ! det var kul att träffa alla igen :)
och för johanna var det new people! :)
Varje kväll har varit speciell men vi har haft många som varit riktigt bra !

Anyways , Tänk er att man ligger ute på madrasserna och guppar upp och ner , och håller nästan på att somna ..
Så kommer det någon "dykare" och bara : "Hallo Ladies ! where you from?"
Och man känner att man orkar inte med såna mer ..
Så med min & Jo's humor tillsammans så kan detta bli farligt ;)
Vi lärde den här stackars killen helt fel svenska .. som vi sen snabbt glömde bort ..
Efter två dagar , då vi sitter på stranden och pratar och något med Steven , kommer den här Valross liknande kille upp och Ropar MENS åt oss och ser allmänt nöjd ut!!
Han trodde det betydde hej på svenska .. Steven bara HUH?! fattade noll.. jag och johanna höll på att dööö utav skratttt .. la typ och kved mig på solstolen .
ahh , det var roligt ..

Vi var ju som sagt i turkiet oxå , inte allt som jag för väntade mig .. ussch..
Men vår båtresa runt olika öar nära Kos , var helt underbar! över alla förväntningar !
Kaptenen på båten tyckte vi var helt crazy , men vi blev nog lite av hans favvo där på båten .. så tillsist frågade han om jag och johanna ville styra.. JA TACK!



your words

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0