Bye Bye Sweden Hallo GREECE!!

Yasoo!!!
Har haft fullt upp nu hela veckan med att fixa med resan ..
Så mycket övervikt jag hade  igår när jag vägde väskan förresten ,
 så igårnatt höll jag på att prioritera vad som skulle få följa med och inte ..
men nu är det äntligen dags!
Snart kommer min bror och hjälper mig ner till knutpunkten med allt ... där förhoppningsvis Johanna står och väntar på mig ...
Det blir bara en vecka , men vi ska hinna med så mycket som möjligt ..
och försöka sola lite grann kanske ;)
Det ska bli kul att bo i segelbåt med , så alla tummar upp!!!
Förvänta er nu inga bilder under denna veckan , men jag kommer skriva något inlägg då jag inte solar, dansar rumpan av mig , är på Spa i turky turky, shoopppar , och äter massa GLASS GLASS!!!

LOADS OF LOVE!



your words

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0