“Be careful what you wear to bed at night, you never know who you'll meet in your dreams.”

My adorable little J !!! Är en buse som tjuvgästar min blogg. Men det var inte helt fel.. Jag kan inte förstå hur dem kan sätta att en lektion ska börja halv 4 till halv 5?! Slutar 12 annars.. Låång håla kan man verkligen säga. Nästan framme i skolan ringer Linnéa mig och säger att dem sitter på Koppi... Var så nära på att bara vända på klacken och springa dit. Men sen kom samvetet så jag fortsatte mina steg back to school. Känner mig allmänt duktig nu :D
Blir jobb för mig ikväll/natt. Ska vara nere på Bakom kl 21.00... Sen har man nationella i svenska imorgon bitti. Kan inte bli bättre !!! Hurra vad jag kommer vara trööööttttt. blir en snabb Power-Nap för mig nu !! loads of love.  zZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZz



your words

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0