I'm not asleep... but that doesn't mean I'm awake.

Vaknade för lite mer än en timme sen. 05.13 för att vara exakt. Har vändigt och vridit på mig men inte lyckats somna om. Fick nog och reste mig upp. Nu en timme senare har jag duschat, druckit en stor kopp te tillochmed läst igenom några anteckningar inför provet på onsdag.. OCH MORGON BLOGGAT! But still aint tired.. Tur är väl det, för snart måste jag upp "på riktigt" ;) Nu tänkte jag läsa lite ur någon tidning som finns nära mig. Och kanske måla om mina naglar? Dem ser ut som skräp just nu!! Och så även mitt hår, tur att jag ska klippa mig senare idag. well needed. Godmorgon på er !! ♥ Life is something that happens when you can't get to sleep?


your words

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0