Just a few very serious pictures from school.



Låååång  skoldag idag..!! Och Johanna stannade med mig efteråt. För att hon är världens bästa vän. Och för att jag är världens bästa lärare till henne. Fick en hel del Naturkunskap gjort. Och massa trams med. haha :)
Pratar med Banana i telefon nu. Och hon låter inte alltför glad. Hennes internet vill inte leka med henne. blaaaahhhhhh sötisar !! Nu råkade jag snegla ner på klockan och känner att jag måste hinna med att repitera lite till innan jag ska lägga mig i ett varmt bad och äta en mumsig middag!! Hörs senare. xxx

your words
Postat av: Jess

SV: Alla paren är förstora för mig, så ja :)

2010-04-08 @ 20:17:41
URL: http://untilyoudrop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0