Real-life chic

Buuuuhh!! Då har man skrivit en hel del anteckningar om genteknik. funfun. Blev en sen pluggning för mig idag för att jag är sämst på att planera ut min tid. istället för att gå hem och plugga klart direkt följde jag istället med Johanna banana. Men vi hade mycket kul as always !! Glömde dock kameran hemma , annars hade det kommit upp en hel del tokiga bilder;) Har egentligen lite bilder på olika köp.. Hum. Jag undrar när jag kommer orka lägga upp dem? Det kommer säkert snart. Blev extra glad över en kavaj jag fick av min mamma i påskpresent. Hon hade lyckats vika ner den i ett stort påskägg. Mycket fiffigt!! haha. Okej nu ska jag sluta skriva massa trams och försöka göra mig natt klar och bädda ner mig istället !! God natt på er sötnosar ♥

your words

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0