The night sky is a miracle of infinitude.


Har precis kollat under min säng , men absolut inte för att titta efter natt-monster utan för att min kalender är spårlöst försvunnen !!! och nej, den var inte där heller . Men det var ett desperat försök iallfall..
Så jag får använda min "gamla" igen tills min riktiga kommer tillbaka. Andra gången jag blivit av med den nu. Om ni sett den tveka inte att lämna den till sin owner ;) haha . Nej nu ska jag sussa sött , upp hyffast tidigt imorgon. Ska till tandläkaren direkt på morgonen. Men när jag vaknar trött imorgon bitti ska jag tänka på min fina vän Linnea som börjar jobba kl 07.00 i DK !!  Hon är så duktig så !! God Natt söta läsare.

your words

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0