Potent style statement

Har det hänt er förut att ni vaknar av att ni skrattar ? Jag har vaknat av att jag skriker men aldrig skrattar. Except for this morning. Jag asgarvar och nu har jag inget minne av vad det var jag drömde om.  Antagligen något väldigt roligt... Underbart väder var det när jag gick till skolan. Våren har äntligen kommit. Så jag passar nu på att kolla in olika sommar-plagg på nätet och drömmer mig bort. Kom fram till att jag även denna sommaren kommer köra stenhårt på jeans-shortsen. Grymt snyggt !!


your words
Postat av: Hannabanana

Vadå nätshoppa`??? Revivalstore is the shit ;)

2010-04-12 @ 13:46:49
Postat av: Nadja

sv: Hehe det är min kompis, men det är jag som har tagit dom ja :)

2010-04-12 @ 17:02:55
URL: http://nadjas.devote,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0