Johanna banana here.

Hi buddies ! - Johanna banana here.
Lina har just stuckit iväg på sångkör.Tycker synd om henne.. Men hon är grym på att sjunga, so it's worth it.. 4sure. Får lägga upp ett litet smyg klipp på henne, mohaha. I ♥ VIDEOS ;)  
Hur som helst... Vi har hunnit med en del idag. Hurray! ( Lina får skriva det sen.. haha )
Oh måste bara säga... dom serverade gurka och tomater i skolan idag, WHAT A PARTY?!?! Blev överlycklig!!
Lord, tur att inte jag har en blogg.. Hade bara skrivit baja. Tur att Facebook statusen finns. Annars hade mitt liv totallt gått under. ( Jag är medveten om att jag ändrar mina statusar GANSKA ofta ) hehe. I'M COOL!
jamenjaha.. Fredag imorgon. Denna veckan har gått snabbt.. Oh kommer sakna skolan över helgen... 

 


your words

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0