Hey ho lets go !!



Hallo sunshines!! Vaknade av att min mobil ringde på högsta volym.
Det var min chef, han var utanför  och skulle lämna nycklarna till mig.
Så jag hoppade i mina stövlar och drog på mig en tjocketröja snabbare än snabbast.
Går då ut barbent, det var galet kallt . Folk som gick förbi mig på gatan trodde att jag var crazy.
Anyways. Efter en varm dusch så var jag som ny igen.
Trodde att jag skulle bli lite sen som jag brukar, men nej då. Jag hann till och med koka kaffe innan dem första bokningarna kom. En hade med sig en kanelbulle till mig, satt inte helt fel.gotte.
Nu tänkte jag se något avsnitt på Glamourama , har inte sett ett enda avsnitt på det . Får passa på nu när jag endå måste sitta framför datorn. Puss så länge !

your words

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0