Amor

Tog upp posten imorse , räkningar räkningar blabla och massa tråkig reklam . Så kom jag och tänka på hur kul man tyckte det var att få brev när man var liten . Så märker jag att brevinkastet fortfarande var öppen. I mitt huvud: Huh ? spionerar brevbäraren på mina tår ? Men så var det inte riktigt . Utan det var ett större brev / paket som inte fick plats . Så jag öppnade dörren lite försiktigt och tog in paketet . Som var till mig från Grekland ! Det var min underbara Gudmor som hade skickat det . Jag brukar få presenter av henne när jag minst anar det so fun ♥. Anyways där står jag i min lilla pyjamas och ivrigt öppnar det , och hittar tre jätte fina tunna flätade bälten och en Grå-blå overzized T-shirt med nitar på axlarna och där fram . skit snygg ! Och jag som är helt förälskad i nitar blev hur nöjd som helst !
 

♥♥♥


your words

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0