Bye bye home ... Hallo ROME !!!



Okej , det var väl inte riktigt sant .. Men ut från Helsingborgs gränser ska jag .
Närmare bestämt Göteborg. Som är en mysig stad med bra shopping , som jag vet med erfarenhet ;)
Jag är fullt medventen om att jag inte bloggat på ett bra tag , men det tänker jag inte ursäkta, utan jag har verkligen haft fullt upp med annat . Och inte haft varken tid eller lust att blogga .
Hoppas iallafall att er jul och nyår har varit super ! Min har varit fylld av skratt , vänner , sötsaker, fest, och även lite (mycket) jobb !
Så har därför inte hunnit kolla bland rea-stöket.. Och efter jobb så har jag varit så utmattad att jag inte orkat med det då heller .. Har bara mig själva tt skylla , men med lite tur så hittar jag något fint uppe i kalla göteborg!
Keep in touch babes


your words
Postat av: JOBA

Babes, believe it or not.. But I'm gonna miss you!!

Almost a week with out you and you with out me...

You will rock it in Gothenburg, and I in London town!! Don't miss me too much, haha !! ;)

Love you x

Besooo

2010-01-04 @ 23:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0