Life is full of suprises



Babes !!
Idag började jag först kl 12.00 så fick sova ut !! något som jag verkligen behövde. Så jag missade lunchen och blir så klart hur hungrig som helst (höll på att svälta ihjäl ?!?!) anyways min trogna vän Jo snackade till sig lite med mat-tanterna och vips så satt vi där inne i en tom matsal och åt lite soppa och en massa pågen limpa mackor .. tror aldrig att skolmaten har smakat så bra som det gjorde just då. haha. Sen hade man lite "möte" med UF-gruppen . Vi ska på Forza mässa nästa torsdag . och planerar på att sälja mycket ! Men då behöver vi många produkter . Ska göra minst 10 st nu i helgen .. Och massa plugg sucks . 
Men har jag något mer intressant att berätta ? hmm . Jo just det .
Jag öppnade min mail idag , som är typ över full utav massa Facebook skit . 
Men så ser jag ett mail som inte är från facebook , utan från en person som jag träffade för ett litet tag sen och sjöng lite med . Så jag fick låten idag. haha . Det var lite roligt att höra sig själv .. Men det var grymt roligt att spela in . Hoppas på fler gånger :)
Har dock ingen aning hur man lägger upp ljud på bloggen .. :S Men om jag klurar ut det så kanske låten kommer upp nån gång .. Har hänt en hel del suprises denna torsdagen .. Om det fortsätter så här så ser jag verkligen framemot imorgon :) (borde kanske köpa en trisslott? ) 
  


your words

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0