Redan morgon?

God morning alla morgon pigga!! Var ute igår blev lagom sent men endå slog jag upp mina ögon innan TOLV!? WHAT A F!? Vad händer med mig . Eller så är det kanske ljuset i rummet som gör det för jag glömde min viktigaste nattliga sak hemma . Min ögonmask! Ett tag var det omöjligt för mig att sova utan den.
Så ska man vara en gullig friend som jag faktiskt är och göra lite frukost till mig och Johanna som fortfarande sover, eller ska jag hoppas på att hon vaknar av det irriterade ljudet från tangenterna när jag skriver? ;)
Tough Choice !! Självklart det första, blir milk & Flakes och kanske nån frukt i . Simpelt ja , men det är ju tanken som räknas hallå !! ;) haha . Ne nu känner jag att jag bara skriver massa trams, got some stuff to do.
Nån gång efter det kommer några bilder från igår upp.
SO LONG !!!

your words

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0