Ute i värmen

Wiho , fick en lucka här på jobbet, vilket menas att vi inte har någon kund bokad för laserbehandling!! Då tog jag självklart chansen att strosa på stan i det fina vädret. Hittade en klänning och en vårjacka. Jag brukar inte prova kläder innan jag köper dem utan det gör jag hemma istället. Och passar dem inte så är det bara att lämna tillbaka dem nästa dag. Perfekt. Sen träffade jag fina Sofie och Malin på en fika. Vi bara satt och njöt av gott kaffe och soligt väder. Just great !! ♥ Hörs snart igen. CIAO.

your words
Postat av: jenica

skulle du inte kunna visa det du köpt ? =D

2010-06-21 @ 17:42:51
Postat av: Carolina

vad jobbar du med?! :) Kan du berätta lite om det?

2010-06-21 @ 21:29:23
Postat av: Anonym

var har du köpt dina solglasögon? :)

2010-06-23 @ 15:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0