Stardust

Ni är så söta som tittar in här trots att jag varit sämst på att uppdatera. Upptagen kan jag inte direkt säga att jag varit eller jo, fast det låter så "viktigt".. Kan väl säga som så att jag prioriterat annat än att sitta framför datorn.. Underbart väder har vi haft så jag har försökt att ta vara på det så gott som det går och hur tiden räcker till. Igår solade jag och Johanna på hennes studdsmatta first time this year wiho!! Kändes precis som förra året då vi la där konstant!! Nej nu tickar klockan iväg, ikväll blir det någon uteservering fylld med skratt och prat med mina fina vänner♥ Jag har haft hicka hela dagen idag, är det du som tänker på mig?

your words

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0