Frågestund?

Har fått frågan om varför jag inte har en frågestund någon gång. Det är många bloggare som använder sig utav det och själv är jag en nyfiken person så klart att jag har läst svaren ibland det kan jag inte sticka under stolen med. Men har endå varit lite skeptisk när det gäller frågestund på min egen blogg.. Nån gång måste alltid va den första. Frågor som oftast ställs brukar vara om mitt hår/hårfärg. Därför tänkte jag svara på den frågan i ett inlägg itället för i komentrarruntan.  

Postat av: Emelie
hej!! har följt din blogg länge nu och jag måste bara säga att jag verkligen älskar din hårfärg!! hur gör du? Slingar du hos frisör? och vet du vad färgen heter? Kram!!

Answer:
Hej Emelie !!
Tack så mycket. Va glad jag blir! :) Det är min naturliga hårfärg men mitt hår får lite av en mörkare nyans på vintern. Därför brukar jag gå till frisören och göra några få slingor för att förhöja den solblekta touchen, som jag annars får på sommaren med hjälp av sol och saltvatten etc. Tyvärr har jag ingen aning vad färgen heter .. Men printa ut en bild och ta med den nästa gång du ska till  frisören och visa den för henne/honom. Brukar bli bäst då.

Lycka till !!♥¨

Kallar inte kalla detta en "riktig" frågestund men vem har sagt att det måste vara det.. Så om ni har nån fråga/or  feel free to ask !! Puss så länge.


your words
Postat av: anonym

du är jätte söt, modellar du eller vad? :)

2010-03-09 @ 19:42:15
Postat av: Fredrica

Hej . du har såååååå fin stil. vilken affär handlar du mest/helst i?

2010-03-09 @ 20:28:52
Postat av: Lucas

e du bruden som hänger på alla systembolaget i sverige? riktigt snygg är du iallfall !!!

2010-03-09 @ 20:40:06
Postat av: Annica

Hej hej !! Jag undrar om du har fyllt dina läppar eller är dem så stora naturligt?

ps.finfin blogg!

2010-03-09 @ 20:59:26
Postat av: Elin

Har du tänkt plugga vidare? Och vad är det du läser just nu? Fin blogg .

2010-03-09 @ 21:11:48
Postat av: Anonym

Håller med du har verkigen med om ditt hår !! så fint. Vilket shampoo använder du??

2010-03-09 @ 21:42:13
Postat av: Anonym

Har du något bra skönhetstips???????????

2010-03-09 @ 22:13:26
Postat av: Juuulia

Du ser alltid så glad ut när man ser dig , stan,ute,, är du glad och skrattar heeela tiden eller kan du nån gång ha en surdag????

2010-03-09 @ 22:17:06
Postat av: sarah

jag läser din blogg väldigt ofta och jag har alltid undrat om du är oskuld eller inte?

2010-03-09 @ 22:23:19
Postat av: R

Är det äkta vänskap mellan dig och Johanna?

Du har så cool stil!

2010-03-10 @ 13:11:03
Postat av: Linda

sv. Ben&Jerrys gör dom goaste glassarna :D Hoppas du haft en bra dag :D

2010-03-10 @ 17:03:30
URL: http://karlstadtjejen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var klipper och slingar du ditt hår någon stanns?:)

2010-03-10 @ 22:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0