"I call everyone 'Darling' because I can't remember their names."

Blev en liten runda efter skolan med Jo och Philip. Köpte några söta plagg på H&M och "lurade" även på Philip ett plagg med. Har inte tid just nu med att visa vad jag köpte men om ni kommer vara ute något imorgon och får syn på mig så får ni se då;) Annars så får ni bara hålla utkik på bloggen helt enkelt!! Just nu har jag tagit mig vatten över huvudet minst sagt.. Fick panik när jag såg vilken o-ordning jag har i mina byxlådor. Och dit ner i den röran ville jag inte trycka ner mina nya par. Så rev upp allt och håller nu på att vika dem på nytt. Måste återgå till det nu för att hinna med allt jag ska göra innan jag lämnar!! Besitooos.


(Old one. Jag och Philip början på första året).

your words

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0