"I´ve been dying to say this to you"

Finns där någon mer än bara jag som följer Sisters & Brothers? Anyways, jag satt som fastklistrad igår och snyftar framför tvn. Huvudpersonen har fått cancer och så händer det massa tragiska saker runt om.
Mitt uppe i allt detta får jag sms av Linnea.. "Ring mig MÅSTE PRATA!!" Och jag som var mitt uppe i all tragedi, gjorde upp en bilder i huvudet om allt möjligt hemskt det kunde vara. Men nej så var inte fallet allt var bra med henne och alla andra. haha. Sen bestämmer vi oss snabbt för att vi båda behöver lite luft, så vi möttes upp och gick till Sofie som oxå hände på att ta en liten promenad. Mycket skratt och helgens bravader!! Jag trodde att min helg var crazy men den var nada gämfört med Sofies. hahaha. Vi hann även med att våldgästa Johanna innan jag gick hem och somnade gott. ♥
Nu är det måndag, ny vecka , nya möjligheter och blablabla allt det där. Puss så Länge!
 


your words

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0