Johana Banana in action!!

                  
Här har vi en go och glad Johanna !! Bilden är tagen av smyg paparazzi Robs igår :) Jag brukar vara den som fotar när vi är ute, men allt gick så snabbt att jag glömde bort att ta med kameran helt enkelt..
Satt och mös hemma hos Robin först och sen blev det Pl13 där söta Maria,Linnea & Sofie mfl. befann sig.
Had a blast!! Just precis nu sitter jag på ínget mindre än en torktummlare uppe på vinden hos Jo´s D-cool.
Hon ska tvätta sina kläder .. Good girly!! (Fast det är jag som säger hur hon ska göra steg-för-steg. Måste jag påpeka) haha.
Jo- denna går inte att köra på 30 grader. Fattar absolut ingenting!! Lina varför funkar den inte?
Jag- Kolla om strömmen är på..
Jo-ojdå (A)

Klart!! Känner mig lite smått trött nu. Fick inte många timmars sömn inatt. Plus skola på det. So long. Sweet kiss.

your words
Postat av: Banana J.

Vad skulle jag gjort utan dig?

I ♥ YOU

2010-03-19 @ 13:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0