A great city is not to be confounded with a populous one.

Hej sötnosar !! Hoppas ni haft en fin dag. Själv kom man hem från Malmö för en stund sen. Hur kommer det sig att när man väl är ute efter något specifikt eller bara har pengar som väntas att spendera så hittar man oftast inget speciellt eller som i mitt fall idag, jag bestämde mig för att inte köpa något! (onödigt). Men endå kom jag hem med fyra par byxor och en jacka. Varför? ah. Kollar på dem nu och jag kan inte välja bort någon för ingen är den andra lik. Så dem alla fick följa med hem :) Jag ska försöka lägga upp bilder inom kort. Har fortfarande inte lagt ut nån bild från i lördags. Aj så kul vi hade !! Hoppas denna helgen blir minst lika kul. Nej nu ska jag läsa mina anteckningar en sista gång. Prov i internationell ekonomi imorgon bitti. Aosch.


your words

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0