In the right light, at the right time, everything is extraordinary


Är det alla förutom jag som ska kolla HIF matchen idag eller?! Johanna lämnade mig för en stund sen. Inte för att se matchen utan för att  hon ska bli stadstjej nu i två veckor. Flyttar hem till sin dady cool !! ♥
Så är själv hemma nu , men det kan också vara skönt ibland.Tänkte bädda ner mig snart med en mysig film. Kanske Ps. I love you. Kan inte få nog av den filmen. Just nu kollar jag på bilderna från igår. Fy så kul jag hade !!
Kvällen började med utposten, sen mötte vi upp Linnea och hennes vän, Johanna ville in på Bakom och hälsa på lite vänner . Men jag följde med Linnea till Zoo. Där var knökat med folk . Men vi hade kul. Sen gick vi tillbaka till Johanna och dem andra på Bakom och var där resten av natten. Sovis hos mig efter det.♥
Det var en mycket mycket kortfattad version av gårkvällen. Mer detaljer vill jag inte dela med mig av !! ;) Vill inte att ni ska få bilden av mig som tooo Crazyy *blink* ♥♥

your words
Postat av: S A N D R A

måste bara säga du är verkligen supersöt :)

2010-03-15 @ 16:13:36
URL: http://sandr4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0