Randomness is Awesomeness

Jag och min mami var som klister framför tvn. Säsongstart för Desperate Housewives OCH den nya serien Cougar Town. Den var riktigt bra , skrattade non stop "MOONSTER!!".. Och imorgon blir det Grey´s. Men det vet ni säkert redan ;)

 Klagade lite högt för bara nån dag sen att jag inte läst en bra bok på länge. Började läsa en som  heter Gucci Krigen. Trodde att den skulle vara en avslöja all the dirty details bakom det välkända märket. Men icke. (läste dock bara 10 sidor) och efter 10 sidor måste man väl bara vara stuck annars kan man ge upp direkt..
Vart jag ville komma är att när jag kom hem idag ser jag två böcker ligga fint och prydligt på min säng. Sweet♥

                                 
                                    


your words
Postat av: ems

Ohh, den sanningen om diamanter är skitbra!

2010-03-03 @ 18:11:31
URL: http://sitms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0