As far as the eye can see

Sitter nu framför datorn ombytt till myskläder. Kom precis  hem från en mycket trevlig Sushi mixat med en massa girl-talk at Maria´s Place !! Känns som att det kommer bli vår nya thing en gång i månaden (minst!!).
Insåg dock att jag missat mitt älskade Grey´s anatomy.. får bli reprisen !! Nu tänkte jag duscha eller lägga mig i ett bad , har inte riktigt bestämt mig för vilket än . Efter det läsa nått kapitel ur både E&I-Boken men även boken som jag läser just nu , inget mindre än... Sanningen bakom diamanter ... Efter det ska jag sussa sött!! Big heart.

Spana in denna snygga flätan som Linnea gjorde på mig.. !!


your words
Postat av: petra

ja den är ju billig o snygg!:)

2010-03-26 @ 10:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0