Strawberrys and cream


God kväll gott folk. Har väl gått sådär för mig med bloggandet idag måste jag erkänna. Ibland kommer såna dagar för mig som jag inte skriver något alls. Men ni har inte missat något speciellt;) Som jag kanske har gjort , för igår så följde jag inte med tjejerna ut what so ever. Jag hade en mysig hemmakväll, bara jag och min mammi. Och jag behövde verkligen sova ut! :) Hoppas ni hade det trevligt igår. Tänkte strax bada lite och fortsätta läsa min bok. Som jag snart läst ut !! :D Oj jag behöver verkligen klippa mig ser jag!!! Det ska jag göra iveckan bestämde jag mig nu för. Hörs senare !!

your words
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

sv; från cyberphoto.se, har inte sett ngn affär i umeå som har tagit in dem ännu..

2010-03-29 @ 12:16:47
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: pauline "polly" novac

JAG VILL HA DITT HÅR ;D hehe

2010-04-04 @ 14:06:22
URL: http://noovac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0