Håll i hatten !!

Hej hopp sötisar. Trillade precis innanför dörren här hemma. Väskan var så tung för alla skolböcker. Johanna och jag har drunknat i skolböckerna idag. Jag förstår inte hur jag ALLTID lyckas planera tiden så grymt dåligt?! Provprov och inlämningar kvar.. baaaahhh. Tar aldrig slut. Det jag behöver just nu är fler timmar på dygnet.. Har iallfall lärt mig en sak idag, Plugga ALDRIG tillsammans med din bästa vän och tro att du ska få något gjort (i pluggväg) !!! Nu ska jag lägga mig i ett hett bad och låta alla tankar spola av mig.. Så länge kan ni får se sneak peak bilder från helgen som gått!! Un bacio Grande.


"Tog över" Robs DJ position..

..Final song innan Robs DJa @Tivoli..

..On our way..

..Robs and me..

..Jo-Hanna poooosing...

..De hade placerat en soffgrupp på scenen precis intill där Robs spelade..

..Slutade med Twister, Johanna blev mest utsatt ♥


your words
Postat av: Anonym

Vart har du köpt din hatt? :)

2010-05-19 @ 14:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0