she writes in sterling silver with a ball point pen.

Kom precis hem från en heldag på stan, känns verkligen i fötterna nu men helt klart värt det. Köpte en massa snyggt. Måste dock göra plats i mina garderober. Projekt Storrensning (is needed!!!!!) Hann även klämma i mig lite Sushi yaaammiie! Hittade även ett par heels som jag ska ha på balen, har letat som en gaaalning och av en slump så stod dem där framför mig och nu är dem mina !! Lucky girl ♥  Kommer säkert lägga upp något av det jag köpt men skorna sparar jag för mig själv;)

Mina små änglar hjälper mig att ta bort en fläck som jag fick på byxorna.

Tilda hänger upp-och-ner likt en apunge!!

Timpa spelar piano på H&Ms galgar medans jag "desperat" kollar på kläder..

Fick den här teckningen/skriften av Tim.. Blev så häääär glaad :D

your words

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0