Are you a dog or a cat person, or rather prefer a comodo dragon?

Hejhopp !! Blev en snabb stan runda med Sammy efter skolan , sen en liten visit hos Robs. Mötte även upp Johanna där. Efter det gick jag till min sömmerska för  min tredje provning tror jag. Snart är den färdig:) Har också hunnit med att boka frisörtid.. Känner för att ljusa upp mitt hår en aning för att ge den solkyssta touchen. Verkar inte som att de kommer bli det narturligt på ett tag!! Svinkallt ute ju.haha. Så man är ledig veckan ut. DUNDER!! Nu tänkte vi kolla på filmerna som vi hyrde igår.. CIAO!


your words
Postat av: Samboy

Hitta du ditt smink tillslut? ;)

2010-05-11 @ 17:59:49
Postat av: BEBBAN

Det gjorde hon !! YAY

2010-05-11 @ 18:12:25
URL: http://bebbans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0