Sleep? people still do that?

God Morgon alla fina !! sitter framför datorn och slänger i mig gröt med kanel och banan. Har blivit min favorit frukost på senaste. Varför är jag uppe så här tidigt efter en utekväll kan man fråga sig .. Jo jag ska nämnligen jobba idag.. somnade runt fyra och gick upp för en 45 minuter sen.. men  jag känner  mig inte så död som jag trodde jag skulle vara .. Antagligen för att jag ställde in mig på att försova mig , drömde om att jag gjorde det .. men HA det hände inte !! :) luck..! Var på Bakom med Moniq och henne bf + vänner , trevligt.. men bättre blev det när vi drog till Tivoli !! Hade hur kul som helst , mer folk där än på bakom .. Anyways klockan rusar iväg här märker jag .. När jag kommer till jobbet så står min kära Jo redan där , så timmarna kommer så snabbt ;)
Hinner inte med någon bild nu , have to go !!! KISS!

your words

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0