“It Don't Mean a Thing If It Ain't Got That Swing”


Bilden ovan togs för snart ett år sedan. (tiden går så snabbt!!!!) Fick lite samma känsla idag när jag mötte upp Jo för en kvällspromenad. Det slutade med att vi satte oss på två gungor och bara gungade som två crazy persons !! Har glömt hur kul det är att gunga. Gjorde det så fort jag fick chansen när jag var liten. Och att hoppa från hög fart gav en världens kick. haha. Juat nu har jag bäddat ner mig gosigt under täcket. Tror jag ska kolla något avsnitt av nån serie, eller läsa några sidor ur min bok innan jag blundar för natten. God natt alla nattugglor !!
The best kind of friend is the kind you kan sit on a porch swing with, never say a word, then walk away feeling like it was the best conversation that you ever had.

your words

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0