I feel like a tiny bird with a big song!

Jag har precis blivit ägare till 1,2,3,4 olika ringar plus en kavaj. Happy. Skulle egentligen bara Möta upp Sofie för att sola en snabbis. Illa I know. Men kände mig för en blekfis och har inte tid att sitta ute i solen så det fick bli så.
Och vi var endå nere i stan och hon hade själv köpt en söt sommar blus, klart att man själv blir sugen då.
Linnéa och Maria var ute och gick så dem tittade förbi oss. Jag trodde att jag blivit av med den första ringen som jag sympati-köpte så jag "sprang" tillbaka in, och kvar var den :D Trallade ner till ICA för att jag skulle hämta två paket som hade kommit. Ett från min underbara Gudmor !!! och ett från H&M. Känner mig som världens sämsta gudbarn, det är inte första gången som hon skickar paket till mig och när jag skulle göra det samma till henne så skriver jag såklart fel adress!!! Så det kom tillbaka. Andra gången gillt ska jag nu få iväg det med rätt adress.
Nyfika som vi var så öppnade jag det påväg hem. En topp från American Vintage, Magazine och lite smått och gott. Awesome start på veckan. Nej nu ska jag hoppa in i duschen, duscha bort solarium-lukten.. Pussar.





your words

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0