Cute is when your personality shines through your looks



Jag känner mig som en bleeekfis !! ungefär så vit som jag är på bilden är jag i verkligheten nu ..Buhu!
Känner inte för solarium, så jag får väl lysa upp omgivningen lite med mitt vita face haha :)
Nu tänkte jag läsa igenom mina anteckningar en gång för alla, har prov i Wicca imorgon. (Endast ett G-prov) så det måste gå bra!! Och efter skolan ska jag och johanna sy så våra fingar blöder. Och resultatet kommer upp så fort vi är klara :) Medans jag inte gjort något vettigt idag mer än att pluggat 1h sammanlagt har Johanna klippt lugg på sig själv, She´s c.r.a.z.y!! Men hon passar sååå bra i lugg så inga tvivel på att det är snyggt !!!


your words

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0