Music feeds my soul

It´s snowing outside !! Men jag har det varmt och skönt framför brasan..
Det var en pina att gå på stan igår , höll på att frysa ihjäl, hade ingen känsel i tårna ett tag .. och köpte absolut INGENTING!! fanns nada :( Och idag så åkte vi till ett ställe som heter Freeport.. Men shopping.lyckan var inte bättre där.. Blev endast fyra par trosor från Filippa k. Efter det så hämtade Helene oss och vi åkte in till NK .
Rean var helt utplockad , så vi gick och tog en liten fika på Espresso House ..feels just like home.
när vi kom till Helene så fick jag en födelsedags present .. Kunde inte drömma om att få det ! Blev såååå glad !!
Fick mina efterlängtade svarta Hunter-stövlar ♥ Grande Amore!  Nu kommer jag känna mig snygg i regnet ;) hehe
Kommer somna gott inatt .. ska bara bläddra lite i en Elle tidning innan jag somnar . Och poor little J som skulle vara i London Town vid det här lagret och shoppa loss !!! Love you strawberry-cupcake!
Later Babes!!!!


your words

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0