We got this afternoon

Mina planer går ALDRIG vägen. Därför jag slutat planera och bara tar det mesta som det kommer.
Skulle ju möta upp Johanna  istan men fick ett hastigt samtal av henne, hon la i sängen för hon fick världens mirgrän anfall!! Poor her.. Så jag bestämmer mig för att gå ner till henne istället. Går förbi Koppi där Maria och Linnea var. Så det blev en kaffe med dem och Sofie. Kom precis upp till Johanna. Som redan är på bättringsvägen.Perfekt!! För ikväll ska vi ut!! Men nu ska vi vara lite sociala. Ida (Johannas lillasyster) fyller 12 idag. Tackar aldrig nej till KALAS!! :D

Köpte två nya klänningar förra veckan. Kanske ska inviga nån utav dem ikväll?
Dockan var lite av en +size Modell. Så hade lite svårt att få på henne klännignarna. Men det gick tillslut.haha.
(Väska lånad av Johanna)

your words
Postat av: pauline "polly" novac

hey stumpan! VAr har du hittat dockan ? :D

2010-03-24 @ 18:47:31
URL: http://noovac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0