I just try to concentrate on concentrating.


Jag är så seg i huvudet hahahhahaha. Det var först nån timme sen som jag insåg att det var våffeldagen idag.
Det började med att jag för ca 2 år sen utan överdrift åt våfflor/pannkakor/plättar varje dag !! Höll på så i nästan ett års tid. Som tur är så har de beroendet slutat.. annars skulle jag rullat fram. Anyways, har fått tillbaka lite av suget igen. Så jag och Johanna har gjort panncakes några dagar i rad nu. Och vi skulle egentligen till Maria för att äta det med henne och Linnea. Men det gick inte vägen för att vi hade nån föreläsning på UF-timmen. My point is.. att jag har hört folk prata våfflor hela dagen idag, och jag har bara tänkt att det varit ett stort sammanträffande !!
Så kul var det.. Håller på att läsa E&I förtillfället.. Men varför är det alltid så att man tänker på ALLT annat än just det man ska? usch jag kan inte koncentrera mig. Har ringt upp Johanna nu. Och hon ska komma och göra mig sällskap. Vi ska ha sovis här i natt. Hur skulle jag klara mig utan min perfekta fina vän ♥


your words

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0