Ny vecka nya tag!!

Ny vecka nya tag!! Efter en lång skoldag och mycket plugg så har jag äntligen en liten tid över.
Kan inte fatta att det redan är mars, veckorna bara flyger iväg. När ska våren komma på riktigt?! Men det börjar vända lite smått nu.. Snart blir det på med sunglasses igen Amore!!
Just nu är jag hos min mormor, ska sova över här och ha lite quality time med henne. Mysigt att umgås med familjen. Vi har ätit hur mycket som helst. Så är det alltid när jag kommer till henne. Jag kommer rulla fram till skolan imorgon haha. Ne nu ska vi kolla på Svenska hollywood fruar!! Kisses!!

your words
Postat av: Emelie

hej!! har följt din blogg länge nu och jag måste bara säga att jag verkligen älskar din hårfärg!! hur gör du? Slingar du hos frisör? och vet du vad färgen heter? Kram!!

2010-03-09 @ 14:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0