Hard time to decide

Hej hopp i solskenet!! Känns som att jag var på stan ett bra tag idag. Gick fram och tillbaka i butikerna. Allt i hopp om att hitta något att ha på sig ikväll (iallfall Johanna). Och hon lyckades. Blev många fina köp för hennes del.
För mig , inte så mycket. Köpte mig två par strumpbyxor. Ett par Prickiga och ett par randiga. Och även en klänning. Men det får duga. Jag har känt mig helt velig hela dagen, ska jag gå upp eller sova bort hela dagen?
Ska jag ha uppsatt eller nersläppt hår? stövlar eller converse? simpla frågor för många och även för mig. Men just idag så känns det som att jag velar för minsta lilla. Inte alls likt mig, och verkligen exshausting!!
Min största velighet för idag är om jag ska med ut ikväll eller ej. Har till och med gjort en liten för-och-emot-lista i huvudet. Och det står lika. Men när jag kom hem innan idag och slängtar av mig mina kläder för att ta på mig myskläder tjuter telefonen för fullt !! Johanna har skickat världens längsta sms , där hon pratiskt taget övertalar mig om att följa med. Känner mig rättså svag just nu. haha. Not! Träffade även Becka,mika och Oliver på stan med. Becka kände precis som mig. Velig!! Jag till Becka "Ja, men går  du ut så går jag blabla" och så får jag ett sms av henne nu. Jag ska med ut .. så nu har jag inte så mycket till val. Jag är ju trots allt en tjej som håller mitt ord!! ;) Så kvällens planer blir party party with the girlies !!
Nu ska jag lägga mig i ett relaxing bad, sen packa en liten väska denna gången. Bara det nödvändiga ska med.. 
 Trevlig fredag allihopa !! xxx

your words
Postat av: JOBA

DU ÄR SÅ VACKER SWWEETIE!! ÄLSKAR BILDEN!!

OCH DIG HIHIH.. VI SKA HA DET AWESOME IKVÄLL.. BIG LOVE Xxx

2010-03-05 @ 18:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0