Glad Påsk !

God morgon gott folk  !

sitter just nu på jobbet framför datorn ..
Har lite tid över nu  , så tänkte passa på att skriva ett inlägg , bra va ?!  ;)
Har jobbat 10.00-19.00 måndag-torsdag ..
Så nu är det sista dagen YAY !  trodde inte tiden skulle gå så snabbt som den gjort .. I m Glad !
Tänkte även ladda hem dem två nya avsnitten av The hills , som jag kan kolla på när jag har lite tid över igen ..  :)
För er som känner mig , vet ni med säkerhet att jag inte är den morgonpigga typen direkt .. så att gå upp imorse gick lite sådär .. men det var det helt klart värt efter en trevlig gårkväll, fylld med mycket skratt och prat om gamla minnen !

Ne nu får jag åter gå till Work ! 
Glad påsk på er  !





your words
Postat av: Anonym

var jobbar du?

2009-04-11 @ 16:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0