Take a chance

Efter 1.5 blev det klart .. :)
Har klippt mig hos samma frisör nu i drygt 10 år (!)
och kommer fortsätta att göra det ett bra tag till ,Blir alltid lika nöjd .. :)
Det känndes inte länge sen mamma tog med mig dit när hon skulle göra sig fin i håret .. och jag själv fick mig ett fåtal slingor uppe på.. Då var hon lärling och nu idag ,  så hade hon med sin 1åriga son och vi pratade resor , gammalt, och balklänningar & allt därimellan .. Tiden går verkligen snabbt !!

Jaha hur blev resultatet nu då kan man ju undra ?
Ni nu som känner mig väl och läser dettta förväntar er säkert inga drastiska förändringar.. Eftersom att jag är en av dem fegaste när det gäller mitt hår .. hahaha
Men det blev endå 2.5 cm kortare !!! Och några ljusa highlights . Som kommer bli ljusare om jag lyckas komma iväg till Greece nångång!
Är inte hemma just nu , men bild kommer upp senare !
Ser att Sushin  är serverad Im off !!
BESO BESO BESO

your words

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0