When words fail, music speaks

Hallå allihopa !!
(Som fortfarande följer min blogg *blink*)
Jag har inte uppdaterat på ett litet tag , jag kan dock inte skylla på att jag inte hunnit men har tyvärr prioriterat annat ..
Skärpning ! Jag som tyckte att jag kom "igång" lite nu den senaste veckan.. äsch det har ju faktiskt endast gått tre dagar sen senast ;)
aha, jag kan dra lite kort och snabbt om vad jag har hittat på för bus ..  hunnit med en hel del ;)
Allt från långa, då menar jag verkligen låååånga promenxer mesta dels med Jo .. Lite jobb .. mycket mys ..  fika .. gått lite till .. "verkligen alla tidpunkter på dygnet hahah".. träffat lite folk från det andra könet .. haha .. 
Och  nu kom  jag precis hem från en snabb vända på docken med Johanna och hennes Girl-friend Maria :)
Det var trevligt att prata lite engelska i sin egna lilla hemstad :D och de hade även en trubbadur där ikväll , vilket inte heller skadade :P
Sen gick vi bara vidare och tog en snabb Night coffee .. Där jag träffade andra härliga personer .. 
Ikväll/natt är jag faktiskt själv tro det eller ej (?!) , men har jobbbat idag , varit uppe länge flera dagar i sträck..
så jag känner mig lite smått sliten haha .. 
Och från en sak till en annan , SKOLSTART på fredag !!!!!  verkligen mjukstart kan man säga , börjar kl 13.00 YAY..
Hur kunde sommaren ta slut såå snabbt ?! Men imorgon så ska det tydligen bli 27 grader , så jag vet vad jag ska göra ! :)
Är nyfiken på vad ni har haft för er , så skäms inte för att dela med er ;) 


your words
Postat av: JO

same as you babes. Same shit different day ;)

Ringer dig snart, vågar inte ringa nu.. du sover säkert fortfarande. Am I right? ..

Anyways, Love you !!!!!!!!!!!! xxxx

2009-08-20 @ 11:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0